Saturday, June 18, 2011

Klinik.....masa utk berubat....

Biasalah kan klu skit mst nak jumpa doktor suruh cek skit apa. cek punya cek last2 kena bg panadol ubt batuk sama slsma padahal skit bukan rasa nak mati...emmmmm begitulah bila skit dah menjelma..tpi ari ni rasanya bulan yang paling indah sekali bulan JUN. klu ari tu 2 JUN aku genap umur 23 thn adalah hari yg paling istimewa skali dan hari yg mengembirakan namun disebalik Bulan JUN tu juga lah lahir rasa kecewa...ari ni teman aku dah masuk wad kecemasan...so terpksa buat pembedahan emergency sebab penyakit kronik telah menular sehingga kejantung...dan aku mula berfikir mcm mana nak tanggung kos perubatan jantung teman aku ni....rasanya gaji bulan ni hanya ada RM500 tak cukup utk membantu menanggung kos perubatan...dktor kata kosnya lebih kurang RM 1+++ mna nak cari duit sebanyak itu sedangkan gaji aku tak lah banyak tu...aku mula risau dengan keadaanya..fikiran semakin kusut apa yng aku blh buat utk mendapatkan duit Rm1000...aku kena kerja lebih ni klu tak mcm mana nak sembuhkan penyakit teman aku ni...nak minta bantuan tpi dari siapa...???? emmmm harap2 ada yang dpt membantu utk meringankan beban teman aku ni..dialah teman terbaik dlm hidupku...semoga kesihatanya akan lebih baik selepas ini....