Monday, March 21, 2011

Hari yg di tggu2

Sekian lama menunggu akhirnya keluar juga gaji ari ni hehehehe...so dgn gaji tu dah plan nak beli apa uuhhuu dalam kepla nak beli byk benda tpi duit gaji cikit jak pla. so terpaksa meminimumkan hasrat nak beli itu nak beli ini. tpi yg pastinya last month org dah makeup so this month keta gue pla nak makeup dpt beli benda tu pasti lawa keta aku lps ni. harga pun tak lah mahal sgt berbaloi juga lah daripada aku beli seluaran dengan harga rm130.00 hbs duit aku hahahahah...tpi tak apa pnt2 kerja tak kan tak nak enjoy kan tpi kena tggu 3 hari dulu sebab cek blm ditunaikan ni klu mak aku tau ni mst aku tak kena bagi duit dah heheheeh...tpi tak apa lah yang penting mak aku tak ssh2 nak keluar kan duit nak bagi belanja kat aku. mggu ni brother aku dah bagi duit maklum lah OT dah masuk kot tiba2 kena bagi duit pla. mgkn ada lebih kot sebab tu dia beli keta baru so kat rumah skrg semua dah ada keta sng lah aku nak bergerak lps ni tak payah nak ssh2 dgn mak aku nak pinjam keta hehheeeh.... yang penting ari ni satu ari aku tak ada kelas bestnya tpi yg tak best assigmnt byk gila nak mampus tesis pun tak siap2 lagi hujng bulan 4 ni nak hntr dah sempat ka ni...klu tak hbs lah Xtand sem depan mau tak gila dibuatnya...so apa2 pun i will be enjoy for this time peace....