Friday, April 29, 2011

Majlis Apresiasi Media

Semalam UMS telah mengadakan majlis apresiasi media sempena  utk menghargai perjuangan2 semua media yang berada disabah. agak ramai juga lah yang datang heheheh....selepas beberapa hari mengerjakan tesis yang hampir membuatkan aku jadi gila akhirnya semlm dapat juga lah p enjoy2 sama kawan2 heheheh.. walaupun dalam dewan tu terasa mengantuk nak mampus dah beberapa hari tak tdr.   tpi yang penting smlm mkn punya lah tak igt dunia dah namanya mkn free apa lagi melantak lah. tapi yang aku kecewa smpi jak menu yang ke empat atas meja ada kambing waahhhhh...dah lah aku tak suka mkn kambing loya tekak aku heheheh....mcm racun jak aku nmpk tu kambing smlm... dalam banyak2 orang yang menari atas pentas smlm tpi yang paling sporting dato sama datin wah romatiknya..sempat juga lah kita orang menari twist smlm dengan kawan2 hahahha walaupun sebenarnya tak pndi menari. .itu pun disebabkan c lydia tarik klu tak mmg aku tak nak menari malu geng depan orang ramai hahhaahha.....c lydia tu mmg sporting dan peramah orangnya smpi dah hbs majlis pun mc lagi nak ajak menari heheheh......kepada kawan-kawan yang mng tiket bertuah smlm tu share2 lah hadiah heheehe....tapi apa2 pun smlm mmg best..yang penting kita enjoy....


ME and Lydia ni lah pelakon cinta seteguh kinabalu tu wah dpt gmbr sama artis hehehehe....peace