Sunday, April 3, 2011

Pening kepala

seperti hari2 biasa sepatutnya aktiviti aku p bersenam tpi disebabkan kerja yg tak pandi hbs terpksa lah berkampung disklh bersama rakan...kpala aku ni dah pening2 dah lah tak cukup tdr nak tdr kat studio pun tak selesa kalau ada bantal kan bgs best juga cikit..menyesal tak beli bantal tadi hehehe...dan hari ini juga aku langgar pantang terpksa makan MCD emmm apa blh bt tu jak yg dpt mkn dgn cepat dah lah hari ini tak dpt p bersenam....tambah lagi lah kalories dalam badan eehhhhhh....kawan2 jom kita p bersenam dulu kpla aku dah pening dah ni...skrg ni kawan2 tgh sibuk2 bt set utk shooting ari selasa ni....hari semakin dkt dah lah aku pengarah...mati lah ni klu pengarahan tv tak baik blh gagal....skrg ni aku memerlukan 100 plus tenaga aku dah berkurang mcm mayat sdh ni....ndk tahan huhuhhu.....mst smpi mlm ni ahhhh..dah lah bilik studio ni panas gila2 nak mampus....aircond pun ndak kena pasang.....kawan2 jom blk huhuhuuh....