Tuesday, January 18, 2011

Demam Melanda. :(

Ahhh ari ni rasanya semua badan aku skit mcm ndak larat sdh mau bawa ni badan..tmbh2 lagi ni tgh demam tdi kena hujan lagi rasanya mcm aku nak telan jak ubt satu btl tu..ndak thn rasanya...tpi walaupun skit2 aktiviti harian aku utk bersenam ttp juga dpt di lakukan walaupun ptg tdi hujan lebat..habis basah kuyup aku di buatnya...bertmbh2 lah penyakit aku ni bsk tpi tak apa lah sendiri yg cari penyakit main hujan HAHAHAAH....

"wah u so familiar awk ni orang labuan ka".... mcm muka aku ni ada di mana2 pla kan hehe..itu lah ayt yang dktr tu ckp ngan aku tdi masa aku p klinik..aku hanya mampu tersenyum padahal dlm hati...mcm ndak thn sdh ni mau thn skit...klu bukan kerana tekak aku skit harap maaf lah aku mau p klinik hehehe...kakak yg jaga kaunter tdi pun tersenyum jak aku ckp mcm tu kat dia hahaha....


(PADAN MUKA SKIT)















ini lah ubt yang dktr bgi dkt aku tdi huhuhu....