Friday, January 14, 2011

Thnks MY fren

buummmmppp.....uaahahhhh hujan lagi hari ini...walaupun hujan sempat juga la pi bersenam ari ni bersma rakan-rakan heheheh....penat geng bersenam lebih baik aku p main futsal daripada berjogging heheheh....tpi ndak apa hujan2 pun dpt juga membina otot2 dibadan pi gym lah kunun heheheh...ini bsk mst skit2 badan hahahah...tpi ndak apa yg penting sihat..tpi sebenarnya tgh selsema hahhah...spa suruh pi main futsal hujan2 kan...klu mak aku tau ni siap kena tarik telinga ahahhaah....

tpi bab yang paling best lah sudah penat2 p gym bersenam, mlm dia pla kena belnja mkn dekat anjung selera fuuhhh lamak conferm tak nak lepaskan peluang klu dah orang yg belnja makan hahahha...baru tu bukan mknan diet aku tiap2 mlm mampus lah tak turun2 lah berat badan...perut pun makin B.....T hahahaah.....kawan aku yang sorang ni baik pula hati dia belanja kita orang mkn mlm ari ni mentang2 la PTPTN dah masuk heheheh...tapi tak kisah lah..kepada sahabatku NANA thnks kerana belnja mkn mlm ari ni yeeehhh heheheh...klu ada rezeki nnti belnja awk mkn pla....maklumlah skrg ni terpksa berjimat kereta asyik rosak jak..asyik dia nak minta duit jak...walaumacam manapun keta tu juga lah yg bawa aku ulang alik balik dari kuliah heheheh....walaupun skrg ni kau dah cacat sebab tempoh hari kena langgar dgn Virgo...cian ko nnti ada duit aku kc baik ko ehhh heheheh......

Suzana THNKS belnja sy makan hehhee.....