Friday, January 28, 2011

Kelas Vokal..

Smlm aku belajar sesuatu yang menarik mengenai dunia penyiaran heheheh....rupanya ada byk lagi bnda yang aku tak tahu...sebenarnya dunia penyiaran ini bukan setakat nak tahu mcm mana nak handle sistem, bt penerbitan tetapi kreativiti yang sgt mendlm...selpas sahaja hbs uji bakat smlm so kita orang ni lepak2 lah ceta2  sama bos mcm2 lah ceta yang keluar smlm ada ceta hantu. pasal orang mati kena bunuh sbb kacau bini orang dan mcm2 lagi heheheh....tapi satu topik yang sgt menarik  yang tak pernah aku bljar slama 3 thn aku bergelar pelajar komunikasi iaitu kelas vokal geng hahahah hampir 3 jam kita orang belajar vokal smlm tapi yang lucunya mcm2 suara keluar ada yang mcm katak, kambing, ayam mau tak pecah perut ketawa time tu punya lah ssh nak cari suara yang sedap terpaksa cari key yang btl2 ok smpi pening kpla dibuatnya....ssh juga yah nak jadi seorang penyampai yang baik ni..slama ini aku main belasah jak...bt teaser bt jingle bt promo rupanya ada caranya yang tersendiri.......