Sunday, January 16, 2011

LOST 3 KG

Yeahhhhh sejak 2,3 hari ni p bersenam aku berjaya mengurangkan berat sebanyak 3 kg heheeh...so skrg ni berat tggl 62kg daripada 65kg....3 kg tu byk juga kan...heheeheh....tpi pnt dia fuuhhh tuhan saja yg tahu. yang lucunya time mau mkn angkat sudu bergegar2 bah bahu hahaha....timw mau mandi sabun tu mcm aku rasa 10 kg jak ssh btl mau angkat....heheeh....skrg ni asal free jak mst nak p gym nak kurangkan berat p 60 kg heeheh so tggl 2 kg lagi aku harus buang so harap lepas ni berat badan dapat maintain heheheh....

ari ni 2 jam aku dekat gym padahal selalu sejam jak rasa nak mampus dah...tpi tdi ada brother tu yg tukang jaga gym fuuhhh dia punya badan tegap gila tpi syg perut tak tegap heheh...korang fhm2 jak lah tu yeehhh mcm mana...hheheh...kita orang tnya lah brother tu mcm mana nak jadi mcm tu..so dia ckp kena ada ubt...kena suntik steriod hehe btl ka ejaann aku tu hahah maklum tak berapa pndi sgt hehehe....brother tu ckp lagi dlm masa sebulan jak blh dpt badan yg kaow2 punya...tpi klu nak jadi mcm tu suntikan steriod tu ada kesan huuu..tak nak lah aku dah lah mahal..so klu ada kesan esok lusa tak kawin aku geng....so aku pun tak nak lah jadi mcm tu cukup lah ada btk cikit heheheh....cukup apa yg termampu....

  ini lah tempat aku p gym ari ni..tpi selalunya aku p dkt kompleks sukan jak..so ari ni upgrade cikit...