Saturday, February 26, 2011

Aku Dah Bosan

Bila agaknya aku dpt menikmati keindahan bila blk rumah dpt berehat tenangkan fikiran. aku dah bosan ddk kat rumah yg sperti didlmnya bukan dah mcm smpah rupanya. setiap kali aku blk barang2 semua berselerak kepala aku yg dah kusut dgn assigment2 yg berlambak ni jadi semakin kusut. perkara ni membuatkan aku tak suka utk blk rumah. klu blh mmg aku tak nak blk rumah tpi oleh kerana aku terpksa isi minyak keta aku so dgn hati yg mls mau driving plng jugalah sebab aku tau klu aku plng kat rumah mmg aku tak dpt bt apa2 kerja sungguh bosan rasanya. klu blk rumah pun sekejap jak tu pun sebab nak mkn kat rumah sebab dah bosan mkn kat luar. mknan kat luar tu semunya buat badan aku bertambah naik. klu membesar jadi otot ndk apa juga ni lemak jak lebih. huuuuu....... tpi sekarang ni aku dah mula utk jaga setiap mknan yg aku mkn. so dlm dua bulan ni dah ada perubahan sedikit dah tak mcm dulu gemuk gila nak mampus hahhaah...