Friday, February 18, 2011

Idaman Hati

Dari mula aku seorang yg hanya mempunyai fikiran yg kosong sehinggalah kepala otak ni pening gila nak mampus belajar pasal komunikasi...bila agaknya aku dpt memiliki kau...masa belajar ari tu punyalah taksub gila smpi aku ckp kat mama aku.... MA boleh minta duit Rm2000 nak beli kamera ( dgn nada yg tak serius mana pun) trus mama aku tersenyum heheheh...so aku faham dgn senyuman itu..pastu aku berfikir mana lah nak cari duit rm2000 untuk beli kamera DSLR... duit ada tpi tak cukup sebab keta aku asyik2 rosak dan minta diperbaiki...hahahah....mgkn rasanya bila dah kerja nnti baru aku dpt memiliki kau tak sabar rasanya sebab aku ni suka ambil gmbr walaupun tak lah hebat mana pun cukup sekadar utk main2 heheheh.... so tggu dpt duit baru blh beli heheheh......