Monday, February 21, 2011

My fren


begini lah gelagat budak2 komunikasi klu tda kerja bergmbar jak kerja kmu semua hahaha termasuk aku lah tu hehehe...nak di jadikan ceta tentang mereka2 ni yg sebelah aku tu nama dia atty hahaha orang yg selalu cari pasal dgn aku klu pukul2 mmg no satu hehehe..tpi kuat melatah dia suka sama kuda hahaha...yg pgng kamera tu nama dia cecheng aku gelar dia c ayu tak tau sebab apa aku pggul dia c ayu..dia ni juga lah kawan yg selalu gadu ngan aku kat kelas kadang2 smpi merah2 tgn kena pkl hehehe...maklum lah aku ni nakal cikit di kelas ada jak yg aku kacau dan tak pernah nak serius klu bab2 ketwa bt lawak ahhh mmg no 1 lah hehehe...yg sebelah c ayu nama dia nina kadang aku pggil dia norninajmie hehehe...mmg lari satu kelas lah aku hahaha...yg pki tudung coklet tu c aisyah aku gelar dia c sya2 hehehe.....dlm gmbr peace lah kunun hahaha....yg bawah cikit c nana..nana ke hahahah... yg belah di c av dan yg terakhir  c bibi dan thn ni dia sdh bertunang hehehe GBU...semoga lepas ni berkekalan hendaknya..jgn jadi mcm aku ni single memanjang hahaha..tpi tak apa semua kawan best lepas ni kita semua akan berpisah membawa haluan masing2 mgkn yg dekat akan berjumpa semula tpi yang jauh entah bila akan bersua kembali..mgkn bila d maljis perkahwinan masing2 heheeh...tpi yg pastinya aku tak akan kawin awl sebab aku ada misi yg perlu dicapai..bagi aku semua itu pekara kedua yg penting masa depan....pengalaman hidup memberikan aku seribu pengajaran dan yg paling penting jgn suka menabur janji manis yang mgkn kita tak dpt tunaikan sebab apa ia akan menyakitkan hati dan perasaan orang dan pastinya akan menimbulkan seribu dendam yang tak sudah...apa2 pun for my fren semoga do u best for u life peace....