Friday, February 4, 2011

Siapa yg menegur tadi...

Sedar tak sedar masa berlalu dgn cepat, rupanya dah jam 1 pagi kerja yang diberikan baru sahaja hbs dilaksanakan agak lama berada dlm bilik server sejuk rasanya maklum sajalah aircond dlm bilik tu terlalu sejuk. Aku lantas bangun dari kerusi, emmm... rasa mcm nak patah pinggang akibat terlalu lama ddk. aku keluar dari bilik  itu aku lihat rakan-rakan yang lain sedang bergembira bermain game, dlm hati aku berbisik alah setakat amatur klu main ngan aku mst korang kalah hahaha. aku trus berlalu tanpa menghiraukan mereka  tujuan aku nak ke tandas sebab dari tdi menahan nak buang air kecil. ketika smpi di depan pintu tandas aku rasa seperti ada orang mengekori aku dari belakang aku melihat ke belakang tapi tidak ada sesiapa pun. mungkin cuma perasaan aku saja, aku cepat-cepat masuk ke tandas sebab dah tak tahan nak baung air kecil.


         sekembalinya aku ke opis aku lihat rakan-rakan masih lagi bermain game. "wei korang ni tak mau blk ka dah jam 1 lebih ni"? lek lah bro awl lagi ni, kata alvis. sdh2 lah korang main game tu meletup nanti pc tu baru korang tau klu pro mcm aku tak apa juga, sambil ketawa kecil. "wah,wah,wah tak malu kau ingat kau pro sangat ke baru mng 5 game mengaku pro lah", jawab alvis seperti tdk berpuas hati dgn kekalahan semlm. "Well u know me hahaha", bah jomlah blk aku dah mengantuk gila-gila ni. "oklah2, zack jomlah kita blk aku pun dah mengantuk ni", alvis mengajak zack untuk blk bersama-sama.

ceta blm hbs nak keluar jap nnti aku smbng k....