Wednesday, February 2, 2011

Beginilah Jadinya

Sedar tak sedar dah 3 thn aku bergelar pelajar komunikasi ums....heheheh...masa itu berlalu dgn cepatnya.tak terasa 3 thn aku belajar dekat ums.. byk benda yang aku bljar tapi bnd yang aku paling suka beljar pasal broadcasting aku seperti inginkan lebih daripada apa yang aku beljar selama ini. seronok rasanya bergelar pelajar komunikasi ni...klu dulu masa waktu mula2 masuk ums mc blur2 tak tau apa2 hehehe...maklum lah 1st year bljar teori jak agak bosan cikit....dan sem ini sem akhir aku, benda yang pling best belajar pengarahan tv...wow mcm nak bt filem pla.....hahaha angan2 yang cukup besar...jgn mimpi lah...tapi aku harap selepas ini aku dpt belajar benda2 yang lebih mencabar lagi heheheh....klu boleh nak masuk dekat finas uhhhh..tempat dia best gila.....